piątek, 29 sierpnia 2014

Kołysanka dla Frani i dla Mamy - tekst

Powstają kolejne teksty kołysanek - dzisiejsza dla Frani i dla Mamy.
Kołysanki i inne rymowanki dostępne są na stronie Jaga Rymuje.

gdy nocka przychodzi
czy w domu, czy w drodze
Franusiu, ja jestem przy tobie
              śpij Franiu
              śpij moje kochanie

gdy burze, wichury
gdy świat jest ponury
rozgonię dla ciebie złe chmury
              śpij Franiu
              śpij moje kochanie

a gdyśmy osobno
wciąż tęsknię za tobą
lecz jestem, choć nie ma mnie obok
              śpij Franiu
              śpij moje kochanie
 

na smutki masz uśmiech
od swojej mamusi
więc nie martw się, Franiu, i uśnij
              śpij Franiu
              śpij moje kochanie


a gdy będziesz smutna
to przytul tatusia
on ma pół mojego serduszka
              śpij Franiu
              śpij moje kochanie


 

gdy nocka przychodzi
czy w domu, czy w drodze
mamusiu, ja jestem przy tobie

              śpij mamo 
              moja kochana

gdy burze, wichury
gdy świat jest ponury
rozgonię dla ciebie złe chmury

              śpij mamo 
              moja kochana

a gdyśmy osobno
wciąż tęsknię za tobą
lecz jestem, choć nie ma mnie obok

              śpij mamo 
              moja kochana

na smutki masz uśmiech
od swojej córusi
więc nie martw się, mamo, i uśnij

              śpij mamo 
              moja kochana

a gdy będziesz smutna
to przytul tatusia
on ma pół mojego serduszka

              śpij mamo 
              moja kochana

http://jaga-rymuje.blogspot.com/2014/08/42-koysanka-dla-frani-i-dla-mamy.html
Rys. Jaga Rymuje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz