poniedziałek, 15 września 2014

Kołysanka bujana wiatrem dla Maciusia - tekst

Kolejna leśna kołysanka inspirowana rozmową z Asią, mamą Maciusia.
Kołysanki i inne rymowanki dostępne są na stronie Jaga Rymuje.

      śpij już śpij syneczku mój
      wiaterek cię ukołysze do snu
      husi husi husi hu

szeleszczą bukowe liście
i szumi bukowy las
wieje wiatr,kładzie wszystkich spać

      śpij już śpij syneczku mój
      wiaterek cię ukołysze do snu
      husi husi husi hu

goni wiatr chmurki-poduszki
niech tulą księżyc do snu
szumi wiatr husi husi hu

      śpij już śpij syneczku mój
      wiaterek cię ukołysze do snu
      husi husi husi hu

rozhuśtał wietrzyk źdźbła trawy
strąca z nich rosę kap kap
wieje wiatr kładzie wszystkich spać

      śpij już śpij syneczku mój
      wiaterek cię ukołysze do snu
      husi husi husi hu

wietrzyk mgiełką jak kołderką
otula lasy do snu
szumi wiatr husi husi hu

      śpij już śpij syneczku mój
      wiaterek cię ukołysze do snu
      husi husi husi hu

http://jaga-rymuje.blogspot.com/2014/09/45-koysanka-bujana-wiatrem-dla-maciusia.html
Rys. Jaga Rymuje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz